Herkese merhabalar anneler bebeğim 4 ay 10 günlük. 2 ay 25 günlük iken pişik sorunumuz basladı. O zamandan beri sürekli pişik oluyor geçiyor tekrar oluyor. İlk zammalar sleppy bio natural kullandım tam son paket bitmek üzere iken pişik oldu. Sonra prima premium care ye gectik hala onu kullanıyoruz sürekli pişik oluyor. Ne yapacagımı sasırdım artık. Islak mendil kullanmıyorum pamukla siliyorum bastırmadan. Pişik için trosyd hamazinc kullandık ilk zamanlar. Gecti sonra tekrar oldu doktor Baska krem verdi madecassol ve destin onu da bir hafta kullandık gecti 2 3 gun sonra tekrar oldu bu sefer özel bölgesinin bir kısmı da pişik olmuş. Ne yapayım bana ne önerirsiniz