14 aylık oğlum var ayrıca çalışıyorum da her öğlen eve gelip emzirip dönüyorum zaten bastan beri sütüm az di genelde de benim öğle saatim de yeni çorba içmiş oluyor karnı tok oluyor ve pek emmiyor. Öğlenleri gitmeyi bıraksam sütüm iyice kesilir mi acaba