Merhabaaa yeni anne olarak 2 aylik bebegimle tatil maceramızı anlatmak istedim . Belki birilerine fikir olur 🤗
Turkiyede doğumumu yaptım ve aradan sadece 1 buçuk ay geçti ve ben eşim kızım atladık arabaya almanyaya( önceden burada yaşıyorduk evimiz var haliyle oraya geldik) geldik 2 gun sürdü yolculuğumuz biraz hatta baya yorucuydu ama keyifliydi . Burada işlerimizi hallettik vee dedikki hadi ispanyaya geçelim ve herşeyimiz hazır bavullar biletler otelimiz düştük yola uçakla oldu yolculuğumuz. ÇOK korkmuştum ilk defa bebekle uçacağım için sorun olurmu çok ağlar mi vs. Sağolsun kizim hiç ağlamadı tüm yolculuk boyunca uyudu. Ucak kalkarken ve inerken emzirmem gerekiyordu ama benim akıllı kizim emmedi emdirmedim . Buna rağmen basınç sorunumuz olmadı çok şükür ve ispanyaya geldik 30 dereceden aşağı sıcak yok 😥😥😥 burada başladı sorunumuz nr yazık ki sürekli emmek istedi uyumadı yemek saatleri falan hep sonlara yetiştik ve ben haliyle havuza girmek istedim ama kizim uyumadigi için ve babasindada durmadığı için giremedim . Burada en çok aradigim şey ise bakıcı ve ya annem oldu 🤣🤣 . Sonrasında gemi ile fas morokkoya geçtik berbatti gittigime ve gideceğime bin pişman olmuştum. Kızım harap oldu oralarda. Hiç birşey içemedik. Hijyen sıfırdı , allahtan 5 saatliğine gittik ... geri ispanyaya otelimize döndük son 3 gunumuz kaldi cok keyifli ama bir o kadar yorucu oluyor bebegi havuza sokmaya korkuyorum ( bilginiz varsa paylasabilirsiniz) bari son günler güzel geçsin 🤣🤣🤣 ... benim hikayem şimdilik bu kadar .. sicak ülkelere gidiyorsanız eğer bol bol kısa kollu tişört stoğu yapın çünkü kusuyor birşeyler oluyor lazım olacak . Benim uzun kollaya ihtiyacım hiç olmadı. Bebeğe lazım olacak aklınıza ne gelirse alın bol bol alin hemde. Çünkü tanımadığınız yerde ve sıcakta onu aramak istemeyeceğinizi tahmin ediyorum ... ve BAKICI SART eğlenmek istiyorsanız şayet.....