Ysfilayda26 Ne yapıcağımı şaşırdım artık gece uykumuz çok kötü en az 10 kere ağlamayla uyanıyo sakinleştiriyorum tekrar uyutmaya çalışıyorum şuan sağlığıda iyi dişte çıkarmıyo neden bu kadar uyanıyo ağlıyo yardım edin kafayı yicem artık
Hirabebek37 Ysfilayda26 aynı durumdayız ya 1 aydir ağlayarak uyaniyo mizirdiyo sakinleştiriyorum yarım saat sonra aynı 20 kere falan bu şekil uyaniyo sasirdim
NefesMaviDeniz Ysfilayda26 10 aylık bizim de ikizlerimiz. 4 gün önce aynıydı oğlumuz. Kabus gibiydi yani güzel uyuyan çocuk bir anda bambaşka oldu. Çok şükür geçti. Sürekli dua ettim sularına dua okuyup içirdim. Özellikle Ya Hakemü Ya Hasip Ya Mukit esmalarını çekip suya okuyup içirdim. Bence sizde deneyin yer gök dua ile🙏🏻 Bu arada destekli mi uyuyor? Eğer öyleyse kendi kendine uyumuyorsa bir süre sonra bundan rahatsız olup tepkilerini böyle gösterebiliyorlar.
Ysfilayda26 Feyyyzza 1 ayı geçti her gece aynı ataktır dedim bekledim sabrettim ama yok her gece aynı ağlamayla uyanır mı çocuk kıyameti kopartıyo hatta bi kaç kere belki karnı ağrıyodur diye ağrı kesici verdim oda işe yaramadı çok bunaldım artık
Ysfilayda26 Feyyyzza sanmıyorum evde eşim ben oğlum yaşıyoruz elimden geldiğince hep ilgileniyorum dikkat ediyorum herşeyine öyle yüksek sesle konuşmamız bile olmaz evin içinde doktorada gittim kan tahlilleri herşey yapıldı normal çıktı sizin ne zamana kadar sürdü
Ysfilayda26 Hirabebek37 çok zor çok iyi anlıyorum sizi ne zamana kadar sürücek böyle normalde bu aylarda geceleri en fazla bir kere uyanmaları lazımmış ben beş kere uyansa ona razıyım birde gözüm yok
Ysfilayda26 Hirabebek37 bildiğim kadarıyla suya dualar okuyarakda oluyo tülbentle yapanda oluyo tam ein değilim bende
Ysfilayda26 Fata2014 yok canım emmiyor svavasında uyuyo sadece sallayarak uyutuyorum hatta gece hiç almıyorum yeterki uyusun diye ama yok aynı
Ysfilayda26 NefesMaviDeniz bende hep okuyorum canım suyuna duadan başka çarem kalmadı Rabbim yardım etsin çok zorlanıyorum artık her gece düzelir umuduyla yatıyorum ama maalesef her gece aynı ağlamaları yaşıyorum