Var mı Tuğhan ya da Alp adaşımız mizaclari huyları nasıl 🥰 benimki yarın 40 günlük oluyor öyle çok huysuz bir bebek değil geceleri uyuyor gündüz çok uyumuyor durduk yere pek ağlamıyor simdilik böyle durumlar.
Daha büyük adaş olan abilerimiz varsa nasıllar merak ettim 😇 farklı isimler de yazabilir sohbet edelim