Merhaba hanımlar kızım 2640 gram doğdu küçük bir bebekti yani bugün tam 1.ayı aşimızı olduk kilosu 3500 olmuş kilo alımı iyi mi acaba mama versem mi düşünüyorum ebe bir şey demedi doktor da yoktu.
Formul mamalarda cok pahalı :(
Aslında psikolojimi etkilemesinler diye annemden başka kimseye söylemeden versem mi diye duşündüm bi ara ama fiyati okdukca yuksek esime soylemeden nasil alicam ki az buz degil. Esim 1 ay daha yok mesela alsam 1 ay versem en azindan daha uygun ama guvenilir bir mama var mi bildiginiz