Honki_Ponki Deletedmom896 çığlık atması benide çok yoruyor valla ilk defa böle şeyler yapan bir çocuk oldu benim kide 😒☹️
endlesslove Deletedmom896 Ahahahah evet canım bu bir senede sana bol sabırlar diliyorum umarım kızın erkenden bırakır bu krizleri🤣🧡
Adakus1 Deletedmom896 18 buçuk aylık oldu hiç birşeye aglamazdi 1 haftadır herşeye mız mız 4 tane dış birden geliyor
Adakus1 Deletedmom896 ben kibar yazmışım tam olarak öyle şuan herşeye çığlık. Distende değil bence artık 2 yaşa doğru gidiyor herşeye ben yaparımcilik basladi. Kızımı taniyamiyorum. Dün gece 2 de yattı 6 da ayaktaydik
Adakus1 Deletedmom896 Çok feci ya bide sanki günlerdir uyumuş gibi enerjisi vardı uykum var diye ağlamak istedim 😂