
dün aksam 7 gibi yapmıştım hic silik çizgi yoktu 1 dk sonra attım çöpe az önce aklıma geldi bidaha bakiyim dedim silik çizgi var. Ama normalde aksam yaptıgım negatif testlere de ertesi gün bakardım hic silik çizgi yoktu. Üc aylık igneyle korunuyordum😔