Merhaba güzel anneler. Oğlum 6 ay 25 günlük. 4,5 ay kolikti. Hâlâ da oldukça gazı var. Gaz ilacına doktor önerisiyle devam ediyoruz. Ek gıdada da kabızlık başladı. O nedenle yavaş ilerliyorum ve bu nedenle vicdan azabı çekiyorum. Günde 2 kez zeytinyağı vermeme rağmen çok zor yapıyor kakasını. Bu dönemde ne kadar yemeli ve gaz/kabızlık için önerileriniz var mı? Umarım aynı şeyleri yaşamış ve atlatmış anneler vardır☘️