Ebru1095 Kızlar oğlum 14aylık yazlık bıkac para begendıklerım var ama bedende kararsz kaldım Suan 11kilo 24-36 buyukmu olur acaba sizler nasıl aldnz
BirAlparslanAnnesi Ebru1095 hayır bence gayet iyi olur benim oğlumda 14 aylık 13,5-14 kg civarı bize bir tık dar bile olabiliyo
Vanilya Ebru1095 Geçen sene yazın sıcakta bir tık bol giysin diye 24-36 almıştım iyi de oldu Yani. Şortlar biraz uzun olmuştu. Bu sene de bir tık büyüm yaptım alışverişini. Çok uygun şeyler buldum
Ebru1095 Vanilya evet şortlar uzun olur diye kararsz kaldım bende bedende 18aldım biraz dizin asagısında
NunuDudu Ebru1095 kızım şu an 11 kilo 24/36ay hafif bol oluyor çok değil. Ben genelde büyük alırım ama.
AgentMom Ebru1095 benim kızım 17 aylık, elbise bluz 24-36 aldım, şortları 18-24 aldım. Tulumları falan da 24-36 . Birde bak kalıbı genişse 18 -24 al. Yoksa 24-36 ii olur
BirAlparslanAnnesi Ebru1095 gelmez tabi bide her sene her sene almaktansa giysinler büyük bişe olmaz 😐
Deletedmom0099 Ebru1095 kızım 19 aylık 10,5 kilo 79 cm 18/24ler hafif bol oluyor. 24-36ların şortları büyük olur ama üstte 24-36 olabilir ayrı alıcaksanız lcwnin kalıpları geniş oluyor 18-24 ay sonrası bedenler icin
sonsuz17 Deletedmom0099 benimde 28 aylık 12 kilo seneye giymek için kışlık takım bakıyorum 24 36 iyi mi sence Ekimde 3 yaşına girecek yani en fazla 13 kilo olur diye düşünüyorum çünkü yazın gram kilo almıyor bu hafta fitilli takım aldım 24 36 bol geldi yani bacak kol boyı uzun ama fitilli ya tayt falan sırıtmadı
Hafsa12h Ebru1095 elbiseleei buyuk alsan sikinti olmaz ama pijama takimi falan buyuk olur biraz sanki
Deletedmom0099 sonsuz17 bence takımdan ziyade ayrı almalısınız. üstlsr 24-36 altlar 18-24 olur diye düşünüyorum cünkü fitilli bilr büyük geldiyse takımda 24-36 çok büyük olur