Kızlar size bi sorum olacak tecrübesizim yarıdmcı olun lütfen kızım 3 aylık mama ile besleniyor sma comfort rota aşısı yaptırdık ondan sonra ishal oldu yani ishal derken 1 yada 2 günde bi cıvık şekilde yapıyor buna ishal mı demem için günde kaç defa yapmalı sizce ishal midiir? Doktorumuza wp den yazdım reflor adlı bi toz kullan dedi kullandım bi faydası olmadı yani ara ara olur mu böyle şeyler bağısakları mı Düzene giriyor yoksa mama mı değiştirsem bi yardımcı olun lütfen ya