Kızlar 40ımız cıktıktan sonra kızım sürekli aglamaya başladı sürekli ıkınma , ıkınırken aglama, kasılma , kucagıma alıyorum orda bıle ıkınır kasar, bırskıyorum durmuyo kucak ıstıyo . Gazını çıkartıyo aslında kakasınıda yapıyo uykudayken sürekli dönüyo ellerı yuzune kavuşturuyor yada bacaklar bisikler sürer gibi hareketleri yapıyor hem gün içinde hemde uykudayken . Bebegim 45 günlük . Ama benim kollarımda derman kalmadı eşim alıyo eşimde susmuyo bende duruyo azcık okdar. Yerıne koyuyorum uyanıyor göğsümde uyuyor . Uyurken ağlıyor bazen geri dalıyor yardımcı olurmusunuz napıcagımı bilmiyorum.. gaz damlasıda kullanıyorum ama nafile