Merhaba arkadaşlar 19 günlük şu an bebeğim ilk doğduğunda doktor kalbinde üfürüm var dedi çocuk kardiyolojiye gösterdik normalde 3 kapak olması gerekirken kalbi 2 kapaklıymiş bide küçük bir delik var dedi 2 ayda bir kontrole getirin dedi.bu konu hakkında bilgisi olan var mı