Merhaba sevgili anneler benim sorunum başlıktan da anlayacağınız üzere antidepresan kullanım sonucunda bebeğimi emzirip emzirmemek konusunda ikilemde kaldım şuanlık mama veriyorum bebeğim 1 ay 19 günlük daha çok küçük anne sütünün değeri tartışılmaz ve sütümde var aslında ama baştan bu yana hep meme artı mama gittik hastanede ilk mama ile başlandı galiba bebeğim alıştı sadece geceleri mama veriyordum neyse konuya gelirsek hamilelikten önce artan anksiyetem hamilelikte tavan yaptı hormonlarla galiba çok kötü günler geçirdim bende ki etkisi baş dönmesi sersemlik bayılma hissi kaç zaman hep bir koltukta yattım kalkıp evime bile bakamadım eşimle bir oturup sohbet bile edemedim kötü düşünceler deseniz almış başını gidiyor sürekli ölüm korkusu beynimde bişey var tümör var sürekli bayılmaktan korkma iç daraltısı uzar gider Kısaca yaşadığım hayat değildi evimde kalamadım dışarıya çıkmaktan korkar oldum hamilelikte kullanmam söylendi ama dayandı ve kullanmadım şimdi artık kullanmak istiyorum çünkü hiç bişey yapamıyorum bu durumdan dolayı zor günler geçiriyorum başladım ilaca daha 4 gün tek umudum bu ama şimdi de emzirme sorun oldu doktorum emzir sorun olmaz emzirmeni bırakmanı istemiyorum diyip bunu yazdı ama ben çoğu yorumda yazılarda herkes asla kullanma kullanılmaz tarzı söylemler beni korkuttu ikilemde kaldım sizce emzirmelimiyim yardımcı olun lütfen vicdan yapıyorum dayanabilsem 6 ay daha bekleyip sonra başlardım ama artık gücüm kalmadı yoksa çocuğuma Bile belki düzgün bakamacagım uzun oldu okuyanlar lütfen yazsın