tahabalsevengil Bebeğim için kan verdik ama sonuçları doktora göstermemize 1 hafta var e bende merak ediyorum var mı anlayan https://imgyukle.com/i/o7YDAv
Teemo07 tahabalsevengil yapılan tahlillerin anlamlarını bilmiyorum ama H yazanlar değer aralığının üstünde çıkanlar. Bir tek onu söyleyebilirim.
Yelda35 tahabalsevengil bu değerler büyüklerin değerleri baz alınarak yapılır yüksek veya düşük olması sizi korkutmasın