Selamlar 40 ımız çıktığında 5400 dü bebeğim , 3500 doğum kilosu . 2. Ay kontrolünde ilk ay bu kadar hızlı kilo alan bebek geriledi . 2. Ay 5600 çıktı . Kilolu olması önemli değil . Anne sütünü almadı önemli benim için , yalnız bu ay neden nasıl böyle geçti anlayamadım . Sütün ilk başta yarayıp sonradan yaramaması diye bi söz konusu olabilir mi ..? Bir sonraki ay annesütüyle birlikte mamaya başlayın demelerinden korkuyorum. Bu kadar sütüm varken yaramaması çok üzüyor 😓