Merhaba .
Az önce sağlık ocağından geldik.
Doktor oğlumu muayene etmek istedi. Bende oğlumu sedyeye bırakıp , sedyenin alt kısmına geçtim. Oğlum hala beni görüyor yani.
Doktor “ aa bu nasıl çocuk , annesi bırakıp gitti hala ağlamıyor . Demekki annesine bağlı bir bebek değil .” Dedi . Bende oğlumun beni gördüğünü , o yüzden ağlamadığını söylememe rağmen . Aynı şeyleri oğluma dönüp tekrar söyledi. Oğlum kendini parçalasaydı beni çok sevmiş mi olacaktı ? Anlayamıyorum . Sakin bir bebek diye beni sevmiyor mu demek bu?