Aysemn_yslyrt Bebeğim 4 ay 4 gunlk cok gazı var annelerr doktora götürdük ama gaz damlası işe yaramıyor halsizlik ates iitahsızlık var cok sizler hangi gaz damlasını verdiniz neler yaptınız bebeklrinize
Deletedmom_21 Aysemn_yslyrt halsizlik ateş olmasinin sebebi neymis peki doktorinuz ne dedi biz biogai kullanmistik onceden birde ben surekli masaj yapiyordum oda iyi geliyordi
DemirAlaz Aysemn_yslyrt relactaz kullanın ama o ayda geçmeyen gaz varsa bu alerji değerlendirmesi yapılsın bebeginize
Aysemn_yslyrt DemirAlaz 4 gundur boyle doktora götürdük bilmiyorum nesi var dedi sonra benım kucuuken gittiğim doktor yaşıyormustu ona goturdum cok gazı var dedi
Deletedmom_21 Aysemn_yslyrt allah allah benim.oğlum kolik bir bebek oldufu halde hic ates ve halsizlik olmadi sasirdim