Arkadaşlar merhaba ben 2 gündür bebeğime d vitaminini yanlış damla veriyormuşum bugün farkettim ben Demir ilacıyla karıştırdım nasıl böyle bir hata yaptım bilmiyorum normalde d vitaminini püskürterek 1 kere veriyordum ama ilaç azaldı püskürtme yapmadığından dün d vitaminini 10 damla olacak şekilde verdim bugünde aynı hatayı yaptım taki üzerinde ki bir püskürtme 3 damla olur yazısını Görene kadar kendime çok kızıyorum şuan nasıl böyle bir hata yapabilirim bişey olur mu 2 gün 10 ar damla verdiğim için cevaplarsanız çok sevinirim nolur bişeyler söyleyin 🥺😢