Bundan 3 ay önceleri bu park yatağı aldık ve aynı zamanda içine de ona göre ince yine Kraftın yatağını aldık. Henüz üst katta kullanıyoruz yatağın ortası bildiğin eğimli hafif çukur gibi. Alt katta yatırayım çocuğu dedim yatağın demirleri resmen batıyo bırakın çocuğu büyük İnsan bile yatamaz o vaziyette. Böyle park yatak kullanlar iç yatak olarak ne önerirsiniz yardım lütfen.. 😕