Kızlar spiral taktıralı 10 ay oldu ama kanamalarım her ay çok fazla. 🤦🏻♀️ menstural kap ve ped birlikte kullanıyorum o derece. Bu ay çıkarttırmayı düşünüyorum. İlk sorum çıkarırken çok acıyor mu korkuyorum 🥺 bir de eskisi gibi düzene girer mi kanamam azalır mı acaba ya 🥺