Zeynepnuray bazı modelleri kuru, bazı modelleri ıslak kuru taramaya uygun. Onun dışında fark etmiyor. Orjinali çok pahalı ama tam 8 senedir kullanıyoruz. Parasını 50 kere çıkardı, muadilleri aynı işi görmüyor. Hiç acıtmadan açıyor saçı. Saç açıcı kimyasal falan kullanmamış oluyorsun. Çok memnunum gerçekten. At yelesinden hallice kızım ve benim saçlarımız😂