meraklibiranne Oğluma her zaman kabaktan bir şeyler yapabileyim diye bu şekilde buzluğa atmak istiyorum olur mu sizce
BirAlparslanAnnesi meraklibiranne kabak bu şekilde buzluktan çıktığında sönüyor ve sulanıyor.taze taze yapmanız bence daha uygun olur ayrıca mevsiminde sebze meyve her zaman daha iyidir
BuzluKahve meraklibiranne kabak çok su barındıran bir sebze. Dondurulup çözülünce hiç güzel olmuyor. Hem yaz sebzesi kabak, mevsimş değilken dondurmaya gerek yok bence.
NurY meraklibiranne kabak mevsimi değil buzluğa atmasan daha iyi olur . Doktorlar mevsiminde buzluğa atılan sebzelerin bile çıktıktan sonra çoğu vitaminini kaybettiğini söylüyor. Mevsiminde taze taze yedirmek lazım her şeyi .