Teacher5834 Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık. Günde 3 - 4 bazen 5 defa kaka yapıyor. Anne sütü 3 aydan beri almıyor corona olmuştu. Biberon da tutmuyor kaşık maması ve ek gıda alıyor. Dişi mi çıkacak ondan mı bu kadar kaka yapıyor acaba.