Bebeğim tam 3 aylık. Ara ara Gözlerini şaşı yapıyor ve aynı anda ağzında bir sey çiğniyor sanki. Bir tek çiğnerken yapıyor bunu iki gözünü birden şaşı yapıyor. Normal mi endişeleniyorum yaşadığım yer dr hastane açısından kıt. Annem kendi memleketimde çocuk dr sormuş eeg çekilmesi lazım nörolog görmeli demiş. Yaşayan oldu mu?