Cancan-13-03 evet fotokopisini getirin bizde de örnek olsun dediler. Üzerine de o gününün tarihini adımı soyadımı kızımın adını soyadını yazdırıp imza falan aldı. Bizim kendi hemşiremiz reçeteyi görmem yeterli dedi ama başka hemşire vururken 2 defa reçete aldı 😊