Merhabalar, oğlum 21 aylık, memeye çok düşkün, her fırsatta beni gördüğünde hemen yapışıyor benden meme istiyor, evde sürekli birlikteyiz, öğlen akşam az da olsa yemek yiyor ama kahvaltıda hiçbişey yediremiyorum, sadece meme istiyor ve yeterli kadar doyamadığı için sık sık emmek istiyor, yemek vermeye çalışsam da durmadan ağlıyor meme diye, bazen vermemek için ısrar ediyorum ama o kadar içten ağlıyor ki, dayanamıyorum, nasıl bir tutumda bulunmam gerek hiç bilmiyorum, aynı durumları yaşayanlar var mı?