Merhaba arkadaşlar ben doğum yapalı 1 ay oldu evde ıdareten olan korselerden giydim çıkıp alamadığım için eşimde anlamaz diye aldıramadım. Kullanıp memnun kaldığınız bir korse var mı normal doğum yaptım baya indi karnım evdekıyle ama artık evdeki yaramıyor sıkmıyor bile boşa takıyorum yani sarkma göbek oluştu rahatsızım bu durumdan tavsiyelerinizi bekliyorum.