Merve9812 Bi gece uyuyor bi gece hiç uyumuyor gaz dan . Ama genellikle sabahları 7 gibi başlıyor ağlamaya kıvranmaya ve çok uzun saatler sürüyor . Memeye saldırıyor resmen aşırı bi ağlaması yok katıla katıla ama ağlıyor tabi . Kolik mi acaba ?
Ylz0044 Merve9812 benim oğluma gazkolik dedi cerrah öyle Bi ağlaması var ki ne yapsan susmaz kendi susmadıkca 2 gün boyunca ağladığını bilirim mosmor olur kıpkırmızı bağıra bağıra boğazları tahriş oldu akşam 7 11 arası sabah 7 12 arasydı gazı olmasa bile keyfi bağırırsın
rua_da_senhora_das_verdades Merve9812 protein agirlikli beslenip basit karbonhidrattan uzak kalmayı deneyin. Hafifletecektir. Eğer hafifleme olmazsa başka belirtide varsa alerji de olabilir. Kolik benim bildiğim akşam saatleri kesintisiz ağlama. Aynı saatte başlar hergün aynı sürede bitirir ağlamayı.
Eso3565 Ylz0044 bizimkide 5 10 arasiydi allah diyorum baska bisey demiyorum gazı karninda düğüm düğüm oluyodu artik
tmrskbr Doktor teşhis koyar siz bi çocuk doktoruna götürün derim. Benim bebeğimde kolik ama doktor teşhis koydu. Her gece 3 e kadar katılarak ağlıyor ne zaman ossuruyor o zaman uyuyor
momofa Eso3565 bizim de aynı saatlerdi. Allah’ıım hatırlamak dahi istemiyorum. Sonra 19, sonra 20.10 oldu. Sonra da bitti. Ama 4,5 ayda yaşlandım.
momofa rua_da_senhora_das_verdades bu önerileriniz normal gaz için. Maalesef koliğin çaresi yok zaman ve sabır dışında. Koliği bitince bebeğimin, normal gaza dönünce protein ağırlıklı beslenme çok etkili ama kolikte değil 😓
rua_da_senhora_das_verdades momofa söylediklerinizi biliyorum. Post sahibi kolik olup olmadığını sormuş. Iyi okuyunuz lütfen. Bende önce beslenmeyi düzeltip değişme olup olmadığına bakmasını tavsiye ettim. Kolik bebek sıklıkla akşam saatleri ağlar. Post sahibinin bebeği sabah ağlıyormuş ama şiddetli değilmiş……..