Merhaba güzel anneler,
Son bir aya kadar güzel uyuyan kızımın uyku düzeni sapıtmış durumda. Gece yatağa koyunca uyuyan kızım uyumak istemiyor, gece uyanıp oyun oynamak ve öğrendiklerini söylemek istiyor. Bu düzelecek mi? Bir şeyleri yanlış mı yapıyorum yoksa bir süreç mi bu?