Kızlar Selam bebeğim geçen hafta corona oldu zor günleri atlattık şükür ama şimdide asla birşey yediremiyorum zaten iştahlı bir bebek değildi ama video tv derken birşekilde yiyordu şimdi asla yemiyor keyifsizde değil ama içim rahat etmiyor aç aç geziyor ne olur bu duruma çözüm bulan var mı? Kabak tosta bayılırdı onuda yemiyor tatlı şeyleride yemiyor yardım edin be bacılar🥺🥺🥺