Kaaninannesi Kızlar çok koyu yeşil kaka olması normal mi bir haftadır kullanıyorum vegaferon kan ilacını sağlık ocağı verdi ilk kez bugün bu kadar koyu yeşil kaka yaptı oğlum ,haftasonu diye dra soramiyorum da normal mi bilemedim
Ugggg Kaaninannesi benimkindede oluyo bazende sarı olduğunda içinde kahve parçalar oluyo kan damlasindan dolayi
GamzeArn Kaaninannesi tabi doktorunuza danısın ama normal benımde verdıgım manada demır var. Sureklı kakasını yesıl yapıyor doktor nırmal dedı. Mamayı degıstırınce normale dondu renk ama yıne demır takvıyesı olan mamayı kullanıyoruz ve yesıl rengı
Asafeymeninannesi Kaaninannesi çok afedersiniz bizde kullandığımız zaman aynı kaka rengiyle karşı karşıya geldik Kına rengi gibi bişidi. Ürkmüştüm baya
Ugggg Kaaninannesi o dönem az emiyordu ve mama veriyorum aynı bez içinde sarı sıvı bide kına yeşili gibi çamur gibi yapiyodu sonra götürdüm doktora Araya giren enfeksiyonlardan beyaz yaparsa sorun dedi o dönemde burnu akiyodu ve sol gozu iltihaplanmisti sonra suyu düzenli verdim burnunu temizledim ara ara normale dondu
Kaaninannesi Ugggg grip geçirdi ama ilk kez olunca sasrdim teşekkür ederim Allah korusun evlatlarimizi en ufak bir şey bile panikletiyor bizi 😍
Ugggg Kaaninannesi amin geçmiş olsun ben ozamn on günde bir goturuyodum doktor artık getirme biseyi yok burda hasta etceksin dedi:) süt alerjisi olanlarda belki yorum yapar ona benziyomu bı bak susuz bırakma eğer gene için rahat etmezse goturursun