6 aylık ek gıdaya başladık kakasını bir gün yapıyor ertesi gün yapmıyor diğer gün yapıyor ağlaması huzursuzluğu yok katı kaka yapıyo peşinden yumuşak gibi yapıyo ama düzelmedi balkabağı iyi geliyo dediler verdim düzelmedi ne yapabilirim önerileri olan yardımcı olabilir mi acilennn???????