Kirpisacinannesi 9 paket üni baby 30 tl, 3 paket pudra kokulu üni baby 8.60 oyna öğren 3 paket 9 TL carfurda carfur karta Özel son gün yarın haberiniz olsun bayanlar bir çok çeşidi de var 😀😀
Ugggg Kirpisacinannesi bende gördüm bize yakında var ama okadar sicakki fiyatları çok uygun böyle uygunken alıp stok yapmak lazim
Ssumeyye Uni baby sensıtıve olanından kullanıyoruz bizde 12li koli halinde 70tl’ye alıyorum Hepsiburada’dan buraya göre daha hesaplı hemde yorulmuyorsun kapına kadar geliyo https://www.hepsiburada.com/uni-baby-sensitive-islak-havlu-12-li-ekonomik-firsat-paketi-12x56-672-yaprak-p-HBV000006MNXQ?magaza=Hepsiburada
Ahseninannesii @Kirpisacinannesi bende dün aldım 6lı yenidoğan paketi 60 TL’den 32 di sanırım öyle aldım gayet uygun arada correfour yapıyor böyle indirim süper takip etmek lazım 👍
Kirpisacinannesi Ahseninannesii pudra kokilusuni merak ettim alicaktim ama kalmamış elimdede çok var ıslak mendil ☺️
HtcBelis Kirpisacinannesi Canım bende sen gibi merak edip almıştım. Almaz olaydım zor bitirdim. Öyle hafif güzel bi pudra kokusu yok. Cok parfümlü cok keskin. Ben cok zorlandım. Tavsiye etmem. Tabi yine de sen bilirsin belki daha az hassassındır. 🙏🏻 Ama ille kokulu olsun diyorsan uni baby papatya kokulu cok daha güzel heryerde bulunmuyor. Denk gelirsen onu dene yeşil paket.😊
Ahseninannesii @Kirpisacinannesi aynen canım bende deniycem bende kullanmadım ama benim bebeğim 3 ay 22 günlük biz yenidoğanı kullanıyoruz sensitive falan ne zaman geçiyoruz yoksa onlardanda kullanabilirmiyim hiç farklı kullanmadım daha ben
Kirpisacinannesi Ahseninannesii ya ben hiç yeni doğan falan diye ayirmadim bebeğimi kuvezde yattı bir ay o zaman sadece sabamed kullandık 4 ay kadar ondan sonra normal kullanmaya başladım
Kirpisacinannesi Ahseninannesii canım bak üni baby soft sensetive ıslak mendil şuan a101de 4 paket 13 TL 4 paket alıp stok yaptım 😀 haberin olsun çok güzel dokusu var
Sahralia Kirpisacinannesi acayip pişik yaptı bizde soft ıslak mendil daha 4-5 tane kullanırken belli etti hemen bıraktım iyi ki stok yapmamışım sleepy yenidoğan kullanıyordum alkol paraben içermiyo ve indirşmde diye deneyeyim dedim pişman oldum
Kirpisacinannesi HtcBelis hadiii ya arkadasim çok güzel çok güzel diyordu ağır kullanamam malesef oğlum alerjik koku yasak bize 😊
HtcBelis Cancancan Evet pudra kokulu hic güzel değil bende 1 sefer aldım pisman oldum. Sensitive geri döndüm. Ama kapak konusunda tüyo vereyim. Benim biraz kapak takıntım var kapaklı ıslak mendiller bittiğinde 1 yada 2 tanesinin paketini saklıyorum. Paketsiz ıslak mendil denk gelip alırsam diğer paketten çıkarıp yenisine takıyorum. Cok güçlü bir yapışkanı var cok güzel tutuyor. Uni baby sensitive gibi kalın sağlam kapaklarda tabi 👍🏻😊
HtcBelis Kirpisacinannesi O zaman tam üstüne basmışım. A101 den uni baby soft sensitive aldım bugün. 10 tl alisveriste 4×56 lısı 13 tl idi. Birazda korkarak aldım paketi pudraliya benziyordu. Baktım parfüm icermez yazıyor şükür dedim. Az önce açtım çok ıslak değil güzel yumuşak kokusuz. Begendim ben. Ben kendim de alerjik ciltliyim kızımda hassas o yüzden aylarca yenidoğan kullandım. 6 aydan sonra bi üstüne gectim onda da hala sensitive alıyordum. Ama bu uygun geldi aldım. Yakınlarda a101 varsa bakın derim 👍🏻😊
Duce28 Kirpisacinannesi ben Minies ıslak mendil kullaniyorum migrosun 3 paket 13.25 ₺ ağır bir kokusu yok çok memnunum çunku islak mendilden cok sorun yasadik bu bize deva oldu deneyebilirsiniz sarı olan paket 🌸
Kirpisacinannesi HtcBelis bende bugün aldım 4 paket ondan o 4 paket daha almayı planlıyorum kokusuz tam istediğim gibi
CemreKerem HtcBelis Ben de bugün 4 paket aldım fiyatı çok uygun geçen sene yine böyle bir kampanyası olmuştu yine stok yapmıştım. Herkese öneririm 👍
HtcBelis CemreKerem Ne güzel cok sevindim. 🤗 Ben kokusuz mu kokulu mu anlayamadığım icin 1 paket aldim zaten cok vardi a101 evimin karşısı bende begendim yarın alicam birkac tane daha 😊