Dün o kadar güzel etti ki kahvaltısını,hatta şaşırdım ilave yaptım çok mutlu oldum bugünde sadece zeytin,peynir,bebe bisküvisi ve biraz da ekmek yemeyi tercih etti yumurtasını yemedi.Birkaç defa teklif ettim yumurtayı,çatalına batırıp verdim yemedi bende bıraktım.umarım çorbasını güzel içer🙏