Liyuzamomm Bebeğimi babynest e yatırmaya başladım 35 günlük bebeğim. onun kendi yastığı var biliyorsunuz. Yastık kullanılmaması gerekiyor 2 yaşına kadar onu da biliyorum. Bu bayağı yumuşak bi zararı olur mu kullanmayayım mı ?
Melesss Liyuzamomm vallahi ben 2 aylığa kadar babynestte yatırdım ama reflü yatağı gibi eğimliydi benim ki
Baloncuk41 Ben kullanmak istemedim fazla yumusakti bendeki de kemik gelisimi icin uygun gelmedi bana; reflu yatagi candır onu cok kullandim yenidoganken ama ikisi bir arada olani varmis onlardan al bence