ipekk05 canım geçti tabi acısını bile hisstemedi zaten sadece ilk döküldüğünde ağlamıştı sonra ağlamadı mızmızlanmadı bile ama ben doktora götürdüm silersin verdi kullandık, beyaz beyaz lekesi kaldı doktorda endişe etme geçer dedi çevremdekilerde hep dediler endişe etme filan diye ama hala beyaz beyaz kaldı lekesi büyüdükçe geçer diyorlar da bakalım artık 😔 size de çok geçmiş olsun 🥺