pinkooo_02 Kızlar bebeğimin 3 aylık olmasına 1 hafta var saçlarının döküldüğünü farkettim beresine felan dökülüyor normal dimi korkulacak birşey değildir inşallah
Su1 pinkooo_02 benim kızımızda hep dökülüyordu doktor norlmal dedi anne karnındaki saçı dökermiş bazı bebekler
Nurtalib pinkooo_02 baya coktu benim.kziimin saçı 4 bucuk 5 aylikken acayip döküldü sdece ust ve yanlarda az döküldü normal yani yattigi yerlerde cok döküldü su an 6 aylik dökülme azaldi yani
pinkooo_02 Nurtalib çok teşekkür ederim ilk bebeğim görünce biraz korktum normal olduğunu bilmiyordum