Liliyy ağlayınca almayarak alışıyor. benim kızım da binmek istemezdi ağlardı valla kucağımda onunla tek elle de bebek arabasını taşıyamıcam diye almadım ağladı ama sonunda ağlayınca bebek arabasından alınmayacağını anladı. alıştı. tepe tepe kullandım bebek arabalarını. hala da kullanıyorum