Caglamm Kevoo benim kızım da 4 ay 22 günlük derin uykuya dalana kadar sıçrıyor sürekli neden diye ben de merak ediyordum
cemre_-34 Kevoo evet benimde öyle ne zaman yatağına koysam iki dk sonra sıçrıyor snra uyanıyor 5 dk bir şey yapın uykuya dalama kadar bebeginiz3 temasta bulun ki uykuya dalsın ya da ellerini içine sokun kundak gibi
kuccukpremsesinannesi Kevoo moro refleksi canım o. Panik yapicak birşey değil, gayet normal. Bebeklerin sağlıklı bir şekilde geliştiğini gösterir.
Kevoo Hgk Caglamm cemre_-34 uyku süresinde çok kısa 25 dakka yarım saat uyanıyo bu kez tekrar uyumak istiyo hıcbırseyden memnun olmuyo tekrar uykuya gecmesı 1 buçuk saati buluyor🤦♀️😩
Caglamm Kevoo ben çözüm olarak ayağımda uyutuyorum en ufak bir kıpırtıda hemen sallıyorum. En az 1,5 saat uyuyor bu şekilde
cemre_-34 Selda03 sıçrama dgl de atılıyor daha çok sanki bi yerden düşüyormuş gbi ellerini açıyor ya da bi an ses duyarsın atılırsın öyle
Kevoo cemre_-34 peki ağlıyormu o uyku ona yetıyomu bızımkısıne yetmıyo sureklı aglıyo kulagıyla oynuyo gozlerını ovuşturuyo
Caglamm Kevoo saat 16/30 da uyudu 17/15 de uyandı. Saat 7 de duş aldırdım 15 dk sonra uyudu şimdi ayağımda sallıyorum
Melcey1430 Benim bebeğimde 4ay 18 günlük. Uykusu geliyor yatırıyorum sonra bi ağlamaya başlıyor sanki etini kopartıyorlar. Uyuyana kadar ağlıyor her gün aynı. Başına böyle bişi gelen var mı