Elele valla benm evim küçük yasin ve tesbih doldu. Ev alan bebeği olan herkes böyle dağıtıyo. Ben tesbih sukulent ve kavala kurabiyesi dağıttım. Az kişi çağırdığım içim hediyeliği diğerlerine göre biraz daha pahalı seçtim ama gönlüme göre oldu 🥰 şimdi gelen herkesin evinde oğlumla beraber büyüyn bi sukulent var ☺️ umarım sende içine sinen bişey bulablrsn 🙏🏼