Su1 Tugcee12 9 aylık kızım sadece ateşlendi ateş düşürücü ağrı kesici içirdim ek gıda aldığı için şanslıydım baya iyibaktım bebekler sadece ateşlenir huysuzları dedi doktorumuz taşıyıcı olurlar Allah şifa versin inşallah
UzncMom Tugcee12 Geçen hafta ben pozitiftim 8 aylık oğluma da geçti canım emiyorsa bol bol emzir.3 gün ateş halsizlik huysuzluk oldu şükür geçti.Hep sildim ılık duş aldırdım calpol verdim öyle atlattık.Geçmiş olsun🙏
Tugcee12 UzncMom Yani ablamda var kızım emmiyor 2 yaşını geçti kızımda olsa belirtisi demekki ateş ve huysuzluk sagolun