Kuzeyin_annesii biz Ankara’dan Malatya’ya taşındık, eşyaların eve taşınma sürecinde ev sahibi resmen başımızda bekledi asansörün başında. Ev sahibimiz çok huysuz bir insan adamdan çekildiğimiz için akşama kadar kediyi arabadan çıkaramadık en son dayanamadım kediyi çıkardım adam hiçbir şey söylemedi çünkü üst komşunun evde tam 5 tane kedisi varmış 🤭
3.5 yıldır evde kedimiz, ev sahibi eğer kedinin zarar verdiği bir şey olursa onları çıkarken yaptırma şartını sundu bize. Şuana kadar da eve zarar vermedi zaten neye verevilir ki? Koltuğa perdeye zarar veriyor
Kedi evde olur mu diyenlere cevabım olur. Kedinin kıl tüy dökmesini istemiyorsanız onu iyi bir mama ile beslemeniz gerekiyor çünkü mama markası çok fark ettiriyor. Yıllık olarak 2 defa tüy dökme zamanları oluyor diğer zamanlarda eğer iyi bir mama kullanırsanız öyle çok da aman aman bir kıl dökme olmuyor biz kedimizi her akşam 5 dakika tarıyoruz neredeyse hiç kız yok evde ve kedimin kılları da uzun. Aşıları tam olduğu anda hiçbir sıkıntı olmaz. Kızımla arkadaş gibiler çok iyi anlaşıyorlar doğduğundan beri kediden hiç sakınmadım