Bebiko- benim kızımda öyleydi hapşırırdıbçok nadir öksrürüdü de doğumda ağzına burnuna giden kalıntıları atmak için böyle hapşırık öksürük olurmuş arada benimki tıkanırdı mukusla serum fizyolojik sıkardım çekerdim yada banyo yaptırırdım yumuşayıp hapşırınca atardı.doğduğundan beri böyleyse korkmayın