17 aylık oldu hala ayaktayız ve tüm gece ayakta .. beşiğine koymamla kalkıyor geri pışpışla aala uyuyan bi çocuk deği yanıma alıyorum kokunla iyi uyur diyenler olmuştu yok . Ayaktan bırakıyorum uyanıyor çok şükür sağlıklı tek sıkıntı doğduğundan günden beri uykusu hep böyle . İri boylu poslu oğlum ve artık sallamak zor geliyor durunca hemen hissediyor bağdıyor ağlıyor . Gece yatıp sabah kalktığımı bilmem çok yorgun hissediyorum kendimi . Birisiyle iki Laf edemiyorum cümleleri birleştiremez oldum . Beşiğine koy saçını okşa Veya odadan çık gibi deniyorum yok ağlıyor çok . Kendim okul öncesi öğretmeniyim bildiklerimi kitaptan karıştırdıklarımı sürekli okurum hiç biri fayda etmedi . Böyle olupta düzenlen öneri vermek istiyen var mı . Şuan bile gözlerim yarı kapalı ayağımda sallıyorum ekranı zor görüyorum 😞