28minikdnym bizimde aynı sekilde ama vücutta yok mesela internetten baktım egzama da çok kızarık yuvarlak pul pul oluyor oğlumun iki yanağı öyleydi bı sure bı ara büyüdü hatta ama doktor krem verince sürdük geçti şimdi de bazen vücudu kuru oluyor yine aynı kremi sürüyorum 3 gün sonra 7 aylık olucak oğlum doktor zaten süt ve süt ürünlerine olsa senden geçiyor bu kadar ay aska böyle duramazdi dedi biz yine de garanti olsun yapalım dedi iyi bı doktordu Allah razı olsun baya bilgilendirdi duştan sonra 3 dakika içinde kurut hemen bı losyon sür her gün krem sür nemlendir dedi çok belirgin biseyimiz de yok bence test yapılmadan söylenmemeli ki zaten belirtileri de yok bizde hiçbiri sizde ne belirtileri var mesela