Kızlar 2 aylık bebeğim var 🤲🏻 İlk defa kabız oldu sanırım .2 tane bilye kadar yapmış sert .tam altını açtım hatta bir tanesi de poposundaydı ama çıkartamadı yavrum 🥺 ağlamıyor ıkındı morardı ama geri uyudu . Daha önce hafif çatlak vardı poposunda yine çatlar diye korkuyorm ne yapabilirim kakasını yumuşatmak ıcın . Bir de kızım sadece mama ile besleniyor sma optipto kullandık ilk defa acaba bu mama kabız yapıyor mu kullananlar var ml ?