Dmtsrbdk merhabalar benimde 26 günlük bir bebeğim var. Aynı sıkıntıları bende çekiyordum. 3 - 4 gündür uyguladığım şeylerden sonra bir nebze daha rahatım şükür. Öncelikle kuru baklagil , asitli meyve , gaz yapan çorbalardan uzak durmanız kesinlikle tüketmemeniz lazım. Daha sonra milk tea diye bir çay aldık. Bunu gaz sancıları hafiflesin diye kullanıyorum ama süt de yapıyor. Daha sonra ada çayı yağı aldım. Kasığına , karnına , ayaklarına masaj yapıyorum. Ve ayaklarını sıcak tutuyorum . Patik giydiriyorum 2 kat zaten pijaması oluyor. Geceleride yada gündüzleri ayaklarına sıcak su torbası koyuyorum. Ve sizde ayaklarınızı sıcak tutun üstünüzde mutlaka hırka bulunsun. Çünkü gazı sizden de alabiliyor malesef. 2 güne bir üşütmeden sıcak suyla banyo yaptırıp yine vücudunu sıcak tutup emzirip yatırmak hayli işe yarıyor. Uyandığında bebeğinizin sırtında mutlaka hırka olsun. Uyku sıkıntımızı ben böyle çözmüş oldum. Birde emzirdikten sonra mutlaka gazını çıkartın. Eğer karnı yayvan bir şekilde duruyorsa zaten gazı var demektir 5 dk olsa altını açın bebekler altı açıkken gaz çıkarmayı çok seviyor . Bol bol su içmeyede özen gösterin.Rahatlayacaktır. Umarım yardımcı olmuşumdur :)