Mysteryy48 İki buçuk ay önce sezaryen doğum yaptım sütüm olmadı adetin iki aydır geliyor ama aşırı kanamam oluyor çok çok fazla bu durumu yaşayanlar var mı
dilek_kayra Mysteryy48 benim de doğum yapalı 6 bucuk ay oldu hâlâ adet olmadım 🥴 5 aylık olmadan emmeyi bıraktık zaten çok sütüm yoktu
Ezgikaran Mysteryy48 benim sütüm gelmesine ragmen dogumdan 1 ay sonra adet oldum ve normalden cok oldu doktorum bunun normal oldugunu fakat düzenli adet beklememem gerektiğini söyledi siz de bi doktorunuza dansın ama yanlıs yönlendirmiş olmayayım 🙏
Brutal-Betty dilek_kayra demekki tek ben değilim 🙈5 buçuk ay oldu doğum yapalı bı defa adet oldum daha da olmadım o yüzden karnım hep şiş acaba ne zaman olacaz 😂
dilek_kayra Brutal-Betty benim de karnımda bir ağırlık var sanki olsakta rahatlasak ya😑 benim doğum öncesinde adet düzensizliği vardı zaten poliskistik over yine geçmemiş olabilir 🤯
Brutal-Betty dilek_kayra aralıklı oruç sabah 10 kahvaltı akşam 6, yemek gün boyu 3 4 lt su ,6 dan SONRA yemek kesinlikle yasak
Brutal-Betty dilek_kayra çorba detoksu da 3 gün öğlen akşam çorba kahvaltı yok vücudun ödem atması için 3, günde 3 kg verdim
dilek_kayra Brutal-Betty sabah 10 da birşey canım istemiyor bazen onun saatini değiştirip uygularım belki yinede olur mu bilmem ama 🥴
dilek_kayra Brutal-Betty teşekkür ederim çorba diyeti hoşuma gitti hangi çorba olduğu farkediyor mu acaba sen hangi çorbaları yedin çok güzel kilo gitmiş 3 günde valla👏