Suheylaemir Kizlar 2aylik kizim var malesefki Sallama ya alisti sallamadan asla uyumuyor ve sallamayi biraktigim an uyaniyor yardim edin sallamak istemiyorum artik lol kalmadi sallamaktan uykusuzluktan sersem gibiyim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
BirAlparslanAnnesi Suheylaemir alışkanlık değil o gaz sancısı vardır sallanmak onu rahatlatıyordur.yoksa bebekler ilk 3 ay alışkanlık kazanmazlar.
Seda0651 Suheylaemir bu bir aliskanlik değil gazı olunca sallamak iyi geliyor bizim de öyleydi 3 buçuk ayda geçti . En azından uyuduktan sonra sallama ya gerek olmuyor